5 reacties op “Heimwee

  1. Variant op een oud kerstelijk lied;
    Midden in een lentenacht
    Ging een webboek open
    Allemachtig wat een pracht
    kwam mij weer voor ogen
    Webbers waarom ziet gij niet
    Loggers waarom leest gij niet
    Sla de citer aan
    Laat de beltrom slaan
    luid de klok, sla de trom
    Laat de wereld horen
    Dietsche is weer open…..

  2. Joh, hoe kan ik daar in godenaam nog boven uit jubelen? Laat ik het dan maar zo verwoorden: als ik mijn hart aan een touwtje bind en ‘m in menig web-log doop dan gebeurt er niks. Doop ik ‘m in de Dietschewarande dan zuigt hij alles op en klopt hij als tevoren! 😀 Kortom: alle componisten zouden zich hier nu moeten verzamelen om een ouverture ten gehore te brengen die z’n weerga niet kent….Wat zeg ik: elke dag en nacht, nonstop! 8)
    Zo…als je nu een einde aan jezelf gaat maken, heeft het niet aan mij gelegen… 😉

  3. Maak er maar helaas van Jearach! Maar wat een schitterende gewaarwording om te merken dat je terug bent! Mijn hart en weblog lust fleurt letterlijk op! En dat meen ik voor de volle 4000 procent zonder te overdrijven 😀
    Grappig, de gewaarwording van Dietsche en Jearach in een soort emancipatiestrijd op weblog. Dat mag ooit eens historisch worden! Bevrijdt van alle ketenen, plichtgevoelens, stijliconen en dwangmatigheden. Ik hoop dat je je ten volle uit zal leven. Het zal je niets verbazen dat ik er vrijwillig en vol overgave getuige van wil zijn!
    Maar dan begin ik met een klein, aan te stippen vraagje/minpuntje. De Oranje, blanje , bleu wappert daar nu wel lekker demonstratief en ik meen jouw bedoeling ermee wel te doorgronden maar ben je niet bang voor een bepaalde intepretatie?
    Overigens pijnlijk om te zien hoe je blijkbaar elke keer weer een perfecte lay-out uit de hoed tovert waar ik me een ongeluk zweet om er iets van te maken. Ik blijf klooien, plakken, verwijderen en vind het nog steeds een kinderachtige aanfluiting bij mij. Dit ziet er meteen uit zoals ik het beoog; Rustig en toch nieuwsgierigmakend. Hoe doet ‘ie dat toch????
    Afijn, Je maintendrai en Dietsche alom. Ik blaas de fluit en sla de trom. Het is weer een heugelijke dag, ehm, nacht!
    Welkom terug Meastro!!!!!!!!!!!!

Uw commentaar

