9 reacties op “Voor Glossy Guy…

  1. Die luitjes zullen zich inderdaad gaan ergeren als het steeds hetzelfde is. Maar zelf heb ik mijn speakers altijd uit, behalve als ik weet dat er muziek komt…

  2. Van nummer laatst op nummer 2! 😉 Nu begrijp ik het. Je maakt elke dag een top 4! 😉 O wat vind ik dit aandoenlijk, of nee, je hebt nu de Alfabetische volgorde aangehouden! 😀 Zelf worstelde ik hier ook mee. Want wie ik het eerst noem, waardeer ik het meest? Welnee, ik waardeer een ieder op geheel andere gronde, dat valt gewoonweg niet te rangschikken in een volgorde. Lieve schat, al ram je mij uit die top 4: ik blijf je waarderen hoor. Ik doe niet aan links om dit gedoe te voorkomen, want toch bang dat er beperken van ziel zijn die denken dat ik ze niet waardeer als ze niet in het rijtje staan. Waardering blijkt slechts uit het feit dat ik ze lees. Voor een link gelden andere maatstaven. Omdat ik niemand voor den borst wil stoten, blijven links vooralsnog afwezig. Ik zou nu ook niet weten wat te doen. Jou gewoon op nummer 1 zetten of toch maar bij de D? 😉

  3. @Glossyguy: muziek op je weblog hoeft van my niet zo omdat ik het 1. niet voor elkaar kan krijgen en 2. de gasten niet iedere keer wil opzadelen met hetzelfde deuntje en 3. ik geen kracht en daad heb telkens het wijsje te wisselen… maar aan de andere kant zullen er best luyden zijn die hun weblog met diverse klanken gevuld hebben en dat het ook nog klinkt als een Big Ben…

  4. Aha, het is de bedoeling om zelf pianomuziek op te zetten! Het is ook een uitmuntend idee. In plaats van Radio 538 eens naar een klassieke muziekzender te gaan….zodat het een en ander met elkaar gaat kloppen en de literaire lading zich van een nog betere kant laat zien. Onbegrijpelijk dat ik dit niet eerder bedacht.

  5. In plaats meteen als een wildeman te reageren op die uitspraken, schrijf ik ze op en laat ik ze eens bezinken vandaag. Alsof het niet op kan, ik lees hiernaast dat er pianomuziek te beluisteren is. Nu hoor ik niks, omdat ik in reactieruimte ben. Er toch even uitstappen en speakertjes aanzetten. Mijn dank is groot Jearach!

Uw commentaar

