6 reacties op “Nescio

  1. 30-45? kan me alleen maar poepbruine hemden en concentratiekampen voorstellen, niet echt een tijd om naar terug te verlangen…

  2. Uw heimwee naar een ver verleden deel ik volkoomen, zij het niet zoo ver als dat van u.
    Mijn dagen breng ik vooral door in den jaren 1930-1945.

  3. Eigenlijk, zittend in zo’n oue trein op een houtje bankje waarbij je de achterste ribben bijna door het vel stooten, was toch romantisch en vervloekt tegelijkertijd.

  4. Het is dat ik er niet in geloof, anders zou ik denken dat iets in mij en nescio reincarnatie is….zie mijn eerdere reacties alhier. En eerlijk waar, ik heb nauwelijks wat noemenswaardig van de meester gelezen, laat staan van zijn persoonlijk leven iets onthouden.
    Wonderbaarlijk, die connectie met Nijmegen, zijn vader…dat gevoel van weemoed, het verlangen….alsof een paar heeele grote puzzelstukjes uit de lucht komen vallen , zo juist, pal op mijn koppeke en ik nu ietwat duizel…..
    potdorie….

Uw commentaar

