6 reacties op “Den Dickens-kenner

  1. Keurig logje is niet ironisch bedoeld. Echt de sfeer die het uitademt. Meer van dit soort nostalgie. Ik sta telkens weer versteld van de zachtmoedige mildheid uwer logs…

  2. Dat verhaal uit de VK (Het Vervolg). Magnifiek. Het duurt nog steeds een eeuwigheid om op Climaxxx te komen, maar ik heb ‘m overgetransporteerd zonder uwer toestemming maar ik heb wel uwer naam erbij gezet. Een dijk van een artikel! 😀

  3. HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Meer, ik wil meer! Wacht ik schrijf er zelf ook wat over deze week, op [http://www.climaxxx.web-log.nl]climaxxx[/url] 😀

Uw commentaar

