4 reacties op “De geest moet waaien

  1. Wanneer ik in de IE iets invul, zoals hier den website, dan blijft het voorgoed staan. Tja, auto invullen noemt men dat maar dan wel zonder een snelle sjees. 😀
    Bovenstaande John vertoont enkel en alleen overeenkomst in naam. Den Rookmeester is Jearach zelve ware het jaaaaaaaaaren geleeden 😦

  2. Kennelijk ben ik de lonely soul die niet met aut aanvullen werkt maar alles telkens met het handje invult 😉
    Vertoont bovenstaande Jhon overigens een gelijkenis die ik alleen aan den rookmeester koppel?

  3. Jearach, je moet je website bij je reacties even controleren, want het is mij al een paar keer overkomen dat ik een foutmelding kreeg. Het staat niet goed vermeld. WWW vergeten, een puntje ergens of wat ook…Check it Out! 😀

Uw commentaar

