3 reacties op “De Herder

  1. Witheet kunt ge beter niet zijn met dit weder daar er weleens ontploffingen kunnen plaatsvinden. Overigens, bovenstaande woorden is inderdaad een soort gedicht op muziek gezet ende gezongen door diverse artiesten. Waarschijnlijk wist gij dat niet?

  2. Prachtgedicht! En je kunt van alles invullen voor de heide, de schaepekens ed.
    Ik was heden morghen witheet van woede na het lezen van den VK waarin onomwonden werd beschreven hoe gans het land aftakelt! Ik was al halverwege een vlammend betoog toen ik besloot maar even afstand te nemen van mijn woede. De balkenbende blijft toch zitten waar die zit wegens electorale afstraffingen nu. Eerdaags zal ik mijn stuk plaatsen op de cameosis maar ik zie er meteen een verband in met dit gedicht. Die fraaie onschuld, of die subtiliteit , verloren in de waanzin van vandaag!

Uw commentaar

