2 reacties op “Kroniek van een dood stadje

  1. Mijn dank Stefan voor de informatie. Helaas moet ik er aan toevoegen dat ik heel weinig naar 747AM luister en ook wist ik niet dat er een Reve-archief-uitzending was. Toch probeer ik te luisteren al was het maar met een half oor. Niet geluisterd is niets gehoord. 😉

  2. Archief Reve. Afl. 7: Op 17 januari 2000 sprak Tom Rooduijn uitvoerig met Gerard. Over de katholieke kerk, de dood van zijn moeder, het Revisme en over het geheugen van de schrijver dat dan al enigszins te wensen overlaat. Slechts delen van dit misschien wel laatste op band vastgelegde vraaggesprek werden eerder uitgezonden. De uitzending begint met een toelichting door Rooduijn…
    Vanavond omstreeks 22.00 (De Avonden, 747 AM) 😀

Uw commentaar

