7 reacties op “Het gelaten Hilversum Drie.

  1. Volgens mij worden veel syndromen bedacht. Jullie reacties doen mij overigens wel nadenken over de vraag of ik niet te veel relativeer. Ben ik niet te speels en gaat mijn speelsheid niet ten koste van de kwaliteit. Het speelkwartiertje loopt uit tot een speeluurtje, ik vermaak mij prima…Ach, waar maak ik mij druk om. Ik speel…wie dat niet aan kan zien, loopt er net weer zo snel aan voorbij. Als je maar zelf plezier beleeft aan je weblog dat is de Gulden regel.

  2. Relativeren lijkt mij een betere zaak gezien een Depressie meestal snel overtrekt, volgens de weermensen. Net zoals de zon vaker door zal breken, vraag ik me soms af waar de stukken danwel terecht zullen komen.

  3. Wel, ziet ge waarde Skyth, den Raad heeft mij geadviseerd dat het beter zoude zijn indien Jearach den Dietsche Warande zoude behouden. Den Raad vond eveneens dat Jearach wat al te snel van stapelloopt en niet telkenmale andere ideeën op te werpen over het verwisselen, verwijderen en wat dies meer zij. Vandaar dat Jearach het advies van Den Raad toch maar heeft opgevolgd. Doch, afgezien van het advies blijft Jearach Punt.nl nog steeds een mooi oord vinden om te verblijven. Ach ja, niet alles kan in vervulling gaan. En, wanneer je steeds maar alles in den wind slaat welnu, dan komen daar geen goede berichten van terug.

Uw commentaar

