10 reacties op “Silly walk

  1. Ach, ik begrijp het al, heer Johan, u heeft dit herplaatst, het is al oorspronkelijk uit 2005 zie ik nu… 🙂
    En zo lang overleven YouTube clips niet, heb ik ook al ondervonden…

    • Haha, neen heer Bartholomeus, het is niet herplaatst. Het is oorspronkelijk uit 2005. Begin dit jaar heb ik de meeste bijdragen vanuit web-log hierheen getransporteerd. Dat leek mij verstandiger.

      Oorspronkelijk was het een photobeeld, destijds opgelood via Flickr. Er waren toen weinig mogelijkheden. Door de tijd heen ben ik mijn eerste Flickraccount-wachtwoord kwijtgeraakt. Dat heb ik een aantal jaren terug proberen te hervinden, het lukte niet meer.
      Toen ik deze bijdragen vanuit web-log aan het importeren was, stond alles er nog, doch ik vermoed dat Flickr na zo een vijf jaar non-activiteiten de zaak sluit.
      Ik wist ook niet dat alle beelden uit die tijd nu ineens verdwenen zijn. Ik ben bezig om opnieuw de heule zaak te herzien.
      Ach, wanneer mijn goede vader dit geweten zou hebben, waren de wolken nog zwaarder geworden… 😦

      Ter compensatie heb ik u een Joetjoepje neder gezet, dat ge wel via Joetjoep zelf dient te bezien. 🙂

    • Uw silly walk bijdrage stond bij blogcollega Glaswerk in zijn lijst van laatst geplaatste bijdragen van diverse favoriete bloggers, heer Johan, zo ziet ge hoe het kan lopen! 🙂
      Vandaar dat ik aanvankelijk dacht, dat het vandaag of gisteren geplaatst was.

      Weer een raadsel opgelost! 🙂

      • Oh, hm, ik sta geheel en al perplex, heer Bartholomeus…
        Waarschijnlijk heeft blogcollega Glaswerk dan één of ander bijzonder dan wel geheim werkend radertje in zijn machinewerktuig zitten…

  2. Wel, volgens mij heeft Cleese zich zeker herhaald en wellicht tevens achterhaald met zijn Silly Walk in Fawlty Towers, den Deutsche aflevering.
    Maar goed, aangezien ook Cleese meer dan een dagje ouder wordt zullen we er maar niet over gaan klessebessen. 😉

  3. Ha, een van de beste van the python crew! Ik heb me wezenloos gelachen toen ik deze scetch jaaaren geleden voor het eerst zag! En nog steeds kan ik er met een zeer brede glimlach naar kijken.
    Grappige bij the monties is dat sommige stukjes inmiddels zwaar outdated zijn maar er blijft heel veel sterk overeind, ook al is het al 30 jaar oud.
    Best british humor nr. 1, sheared that is!

Uw commentaar

