5 reacties op “Eerste artikel

  1. @Tijdrover: was ge toen al paraat in deze contreien? Vermoedelijk hebt ge het artikeltje naderhand gelezen, alhoewel ik me iets kan herinneren dat gij enkele zinnen eruit gebruikt hebt op uw eigen pagina voor iets dergelijks…
    @Scythian Warrior: Historie. Ach, wanneer ik dat woord lees denk ik aan de Gebroeders de Witt of aan de Historie van mejuffrouw Sara Burgerhart.

  2. Ik wil niet zeggen dat ik het woordelijk weet te herinneren, wel dat ik het met je eens was. Ik had toen ook gezien hoe de dichters woonden…En Elly’s omgeving, de entourage, de uitstraling rondom haar gaf verreweg de doorslag om haar te verkiezen…Het mocht niet gebeuren…

Uw commentaar

