10 reacties op “Kortstondige berichten

  1. Ik moet ze even uploaden en dan mail ik je het adres Jearach. Hoef je ze alleen te downloaden.
    Met streamload kun je mp3 en foto’s ed. hoosten, dwz ze online plaatsen. Heel simpel. Inloggen met naam en wachtwoord ( gratis) en een bestand van je eigen computer selecteren en op uploaden klikken. Zo ongeveer.
    Ik heb die tune’s geconverteerd met mp3 creator wat mp3 omzet in swf ofwel een flashfile. het voordeel daarvan is dat het laatste bestand kleiner is ( kun je zelf selecteren met streamcreator) en streaming afgespeeld kan worden. Maar je kunt ook gewoon een mp3 online zetten hoor en de link copieren. Ik zal een stuk tekst en uitleg mee mailen.

  2. Ah, ik wist niet dat Kamiel een eigen homepage had. Maar het is wel interessant om te weten hoe je geluiden op het internet krijgt. Ik heb al eens gekeken in mijn eigen geluidenarchief, waar ongeveer zo’n 500 muziekstukken bij elkaar staan, maar ik snap er eerlijk gezegd de ballen niet van om die het www op te duwen! Graag uw vermelding zodat ik eindelijk zal weten hoe de steel draait. 😉

  3. Heb ik nonbetere het eens iets te doen wordt me dat nagedragen 😀
    Ik was er even niet bij, en eigenlijk nog niet! Ergens is de lust tot het hele webloggen me grondig vergaan, maar dat leg ik nog wel eens uit. Maar mij te veel in elk geval.
    Slechts sinds kort gebruik ik voor de schaarse reacties mijnerzijds mijn eigen log weer als link. Ik constateerde dat het daar maar weer eens tijd voor werd. Hoe of wat ik doe of ga doen, ik weet het nog niet beste Jearach, maar zodra ik me weer iets beter voel ( geestelijk) en minder last heb van overheersende ergernis neem ik het toetsenbord weer eens voor de neus. Bedankt voor jouw symphatieke geste.
    Ps. bijna vergeten, ik heb een paar tunes omgezet naar flash voor je, zal ik die maar op mijn homepage zetten, zodat jij ze kunt downloaden? Zo ja zal ik je het adres mailen.
    Arriverderla!
    A Domenica…….. 😉
    Cameosis Kamiel

  4. Niets mis met een beetje brein-activiteit hier en daar… Maar er is toch reeds veel door menig blogger nagedacht over de Bredere Betekenis van het loggen? Toch een soort log-filosofie, dus: of niet?
    In een poep en een scheet schrijven raad ik sowieso af…

  5. Wellicht heeft de Skyth hierin gelijk maar een “log-filosofie” is niet zomaar “in een poep en een scheet” geschreven, hier dient over nagedacht te worden, natuurlijk, dat doen we allemaal, en van schrijven op de ClimaxxX, daar dient eveneens over nagedacht te worden, heel diep zelfs.

  6. @ Kamiel heeft ook nog een eigen web-log! Daar is hij niet afhankelijk van derden. Ben het met je eens: de SKyth is een voorbeeld van superieur webloggen. Webloggen zoals Webloggen bedoeld is… Zij is ook de enige die ik nog nooit heb horen zeiken!

  7. Wat Kamiel precies doende is weet ik ook niet, maar het is duidelijk dat hij zich ook ergert aan onze opstelling: door niets of niet veel meer te doen aan de ClimaxxX. Daar heeft hij wel gelijk in maar aan de andere kant is ons aller opstelling de laatste tijd ook meer van ‘ikke ikke…’ enz. Zoals jij en ik bijvoorbeeld zijn druk doende met onze eigen bemoeienissen, Kurt heeft vakantie gehad en is nu weer bezig.
    Kamiel schreef onlangs als reactie ergens dat hij wel zou terugkomen, in welke taal dan ook.
    Maar ja, eerlijk gezegd, wat ClimaxxX betreft, heb ik ook niet erg veel animo daar in m’n eentje of hooguit met z’n tweeën iets te doen. En daarbij, het is ook vakantie geweest.
    En dan nog te bedenken dat ook ik niet iedere dag in de gelegenheid ben iets te doen. Eigenlijk vind ik 1 log meer dan voldoende voor mezelf. Ik heb ook meer te doen dan alleen steeds voor de pc te zitten webloggen.
    Over het webloggen op zich maak ik me niet zo druk meer. Ik zie telkens dat er vrijwel dagelijks ongeveer zo’n 100-200 gasten zijn. Waar die vabaf komen weet ik ook niet en het interesseert me ook niet zo. Voor mij is schrijven eigenlijk het enige dat telt. Zo zoetjes aan probeer ik weer de oude draad van voorheen op te pakken en niet meer dat gedoe van bijvoorbeeld taalperikelen over trebaX of wat dan ook.
    Kijk naar de Skyth bijvoorbeeld, trouw aan haarzelf… dat is webloggen zoals het hoort te zijn.
    Maar, dat is mijn visie althans. Een ieder denkt daar anders over.
    Gute Nacht Freunde… 😀 (Dat kan wrsch nog lang duren!)

  8. Ge spreekt ook voor mij. Toch kan ik Kamiel geen ongelijk geven. Hij sprak eerder van een ‘ kinderlijke zweem’ en Telkamps ‘Waarheen leidt de weg…’ gaat op voor de web-logger. Zonder dramatisch te doen beweer ik voor mijzelf dat ik binnen afzienbare tijd een prettige logstijl moet hebben gevonden plus duidelijk wat ik eraan heb, anders vergooi je absoluut een groot deel van je vrije tijd aan deze ‘onzin’. Ik vrees een beetje het ergste, want wanneer de feedback op mijn ‘diepgaand bedoelde”artikeltjes uitblijft, dan heb ik al een liedje op voorraad in mijn archief…We hebben het over de tune waarmee ‘Met het oog op morgen’ inzet…
    Of Climaxx voortgezet wordt, is ook nog twijfelachtig, want tijd is hiervoor vereist…Ik geloof dat ik de laatste dagen telkens tot 2 a 3 uur geschreven heb en plaatjes gezocht…En daarna weer half acht op. Dat breekt op. Maar ja, we zien wel, vooralsnog heb ik het naar mijn zin, en hoop ik dat Kamiel een logstijl vindt die bij hem past. Zijn motieven om te stoppen zijn mij onbekend, maar ik weet nu al dat ze mij n.a.w. niet zullen verrassen…

Uw commentaar

