7 reacties op “Kaften

  1. Vanwege het goge erger gehalte van kaften besloot ik het ooit met plastificeren te doen; Moet je het wel GOED doen, anders zit je voor eeuwig met een Kunstboek van 250 piek met bubbels op de kaft 😉

  2. Het is lang geleden dat ik een boek heb gekaft.
    Ik vond het leuk werk, ik was altijd erg zuinig op mijn boeken, nog trouwens, maar kaften, nee dat doe ik niet meer.

  3. Geweldig? Hm, kaften behoort tot één der elementaire behoeften des scholieren… Nu ja, dat kaften was ook mijn broertje dood, ik snapte het allemaal niet en meestal zaten er naderhand allerlei vreemde figuren rondom het gekafte materiaal.
    Net zoiets als handenarbeid: we gingen allemaal een huisje van hout bouwen. Eén mijner medeleerlingen had een prachtig huisje gemaakt met zelfs een complete inrichting en een brandend lampje terwijl ik nog steeds stond te schaven… 😦

Uw commentaar

