5 reacties op “Monsieur Hulot

  1. Het schijnt dat Playtime en Parade opnieuw worden uitgegeven, Playtime is zelfs al beschikbaar. Moet toch maar ‘ns snel zien die in handen te krijgen.
    Wat betreft de link op jouw Home, dat snapte ik even niet… maar ja, een yverige werker als Tijdrover ontgaat niets en herstelt onmiddellijk… 😉

  2. Excusez moi, dat ik weer reageer. Maar ik wilde al een link plaatsen, er was immers nog een klein stukje wit over bij mijn artikeltje…Nu weet ik dus wat mij te doen staat!

Uw commentaar

