9 reacties op “En personne

  1. Ah… denkt ge niet dat gij eeveneensch op den Snelweg zit? Maar vooraleerst mijner dank dat ge enige aandacht hebt geschonken aan den VKbloggerij… ik heb daar dus gretig gebruik van gemaakt. Voor hoe lang? Nog totaal onbekend.
    Ja, ik zag uw artikelen reedsch in den nieuwe Tabloid… 😉

  2. Voortreffelijk getypeerd overigens, want het is meer kyken dan leezen! Trouwens: ik zag u al verschijnen op De Volkskrantweb-logportal! Eindelijk boort u het publiek aan waarvan u altijd al heeft gedroomd! 😉

  3. Hm, het is reeds wit zie ik… 😀 Nu ja, de eerste code is dan: [color=#ffffff] en de tweede dient ge dan maar zelf eens te bekijken in de betreffende uitleg, anders wordt dit wederom wit…

  4. Indrukwekkend hoor. Lang geleden had ik ook een dergelijke kast met iets minder inhoud, maar toch…
    Witte (en ook anders gekleurde) woorden kan een ieder verkrijgen door in uw aanmaakformulier te zoeken naar >color, onder het kopje >tags. Daar kunt ge b.v. gebruiken om witte woorden te verkrijgen. De andere-kleuren-codes weet ik ook niet maar ik gebruik die ook niet.

Uw commentaar

