11 reacties op “Iets nieuws

  1. Het zal wel aan mijn intelligentie liggen maar ik begrijp het niet goed. Ga je weblog.nl verlaten, Jearach, en een weblog verderzetten op dat van de Volkskrant?

  2. Volgens mij moet ieder zijn of haar eigen levensritme behouden, ongeacht de Externe Druk…
    Overigens, ik vind het bij die volkskrant-opzet niet zo leuk dat je je waardering kunt aangeven per log, ik zou daar zelf op den duur nerveus van worden. Alsof je elke keer op een huiswerkopdracht wordt beoordeeld.

  3. Nomaden zijn goedaardige wezens die slechts behoefte hebben aan voedsel, leven naar eigen inzicht en rust, wanneer het even kan…
    Zo ook DW en zyner beheerder…
    Vooralsnog lykt my dat er niemand is die enige wetten heeft geschreven omtrent het levensritme. Wanneer dit wel het geval moge zyn dan verhuis ik onmiddellijk naar een andere planeet…

Uw commentaar

