4 reacties op “Stof

  1. Om eerlijk te zijn, ik heb totaal geen interesse meer om op de VK log te zitten. Het is mij om het even wie of wat daar men doet. Wanneer het louter gaat om zo snel mogelijk op nummer één te komen. wel. dan ben ik degene die allen even snel de rug toe keert. Laat DW en Jearach maar rustig op deze pagina zitten en even rustig toezien hoe men het op de andere logindustrieën tot een grote wanorde en evengrote puinhoop maakt…

  2. Ook zag ik dat u niet al te hoge cijfers had gescoord. Terwijl ik u nog zo op probeerde te peppen door direct een tien uit te delen (het mocht niet baten). We mogen constateren dat het daar op Volkskrantblog bezaaid is met Meester Kwels (of is het Kwellen?)

  3. Arme Jearach! Uw Logje ‘Rust’ leverde niets op. U wierp zeker een blik op de voorpagina en ontdekte dat geen blogger het met u eens was, de onrust overviel u en u besloot uwer weblog vanuit een onrustig gevoel de das om te doen…Dacht uw weblog dat u hem wat warmte kwam verschaffen doordat het ’s avonds wat kouders is: WEG!

Uw commentaar

