5 reacties op “Meer of minder

  1. Ieder log is een soort van fotoboek gevuld met herinneringen of momenten, soms vormt het een leven.
    Maar het mooist is toch het akoestische leven met de wijsheid van een boom en als de boom omgekapt is dan hebben we altijd nog . . .

  2. Alhoewel het geen echt dagboek is maar meer een plakboek met geschreven verhaaltjes als lardering, vind ik het mmoie dingen en ben ik er zeer zuinig op. Ooit vond ik een oud kasboek, geheel blanco van binnen en ik was op slag verliefd op het ding, zodoende kreeg ik het dus ook. Door de jaren heen staat er al veel in geschreven en geplakt. Een ander, minder groot maar net even ‘lief’ had ik in gebruik als ‘view op alles’ en dat is het ook geworden. Er zitten nog vele losse dingen in die ik bewaard heb maar nog geen tijd (of zins soms) om die er bij te plakken. Doch, daarvoor heb ik weer een aantal andere boeken, dummy’s eigenlijk, die mij echter niet zo goed bevallen. Soms gebruik ik er één (van de zes) om er ‘iets’ mee te doen…
    Uit het kleine boek had ik alreeds iets online gezet, voorheen op de Jearach.log, maar uit het grote boek zal ik niets online gaan zetten, zoals ge reeds zegt, vanwege dat beetje extra vrijheid.

  3. Jij hebt dus ook zo’n papieren versie. Ik ook, al jaren. Soms geeft zo’n schrijfsessie daarin heel veel bevrediging – je hebt misschien net dat beetje extra vrijheid wat je niet hebt wanneer je je gedachten online zet…

Uw commentaar

