3 reacties op “Geschöpf des Vaters

  1. Ik had eigenlijk ook dat muzikaal fragment op mijn site moeten zetten! Volgende keer dan maar…
    Heldenleben vind ik zeker fascinerend. Die laatste liederen ken ik niet zo heel goed. Hoe dan ook, de componist blijft me nog immer boeien.

  2. Oh, ik wist niet dat het uit Der Rosenkavalier kwam aangezien ik die ook niet ken, maar allengs iets bijgebracht… Ein Heldenleben lijkt mij iets mooier om aan te horen maar -natuurlijk- zijn nog immer de Vier Letzte Lieder het allermooist…

Uw commentaar

