5 reacties op “Sheherazade vertelt…

  1. Naast Google gebruik ik Firefox en geen IE omdat ik die van geen kanten vertrouw. In Firefox zit Google reeds ‘ingebouwd’ terwijl de IE niets heeft dan enkel onzinnige vertellingen en massale updates voor beveiligingen.

  2. Wat jammer nu… Ik had zo gehoopt eens te kunnen genieten van een gepast muziekje, zoals ik gisteren al enkele fragmenten mocht beluisteren van de Skytische Suite.
    Wel, de muziek die hier te beluisteren is heel simpel gekopieerd. Het adres (de link) kopieren en op je iegen weblog plakken en Klaar is Kees, in dit geval De Skyth. Probeer het maar eens. Het resultaat zal ik graag eens bezien en beluisteren. 😉

Uw commentaar

