8 reacties op “Egyptisch Wonder

  1. Nee, ik kan mijn eigen muziek inderdaad niet horen. Vandaar ook had ik het verkeerde stukje Feuersnot online gezet… Maar ik zal dat nog proberen te veranderen, zodat het goed op mijn vorige poll aansluit, dat vond ik wat leuker.

  2. Felix, wat betreft de modernere muziek, zoek eens via Google onder ‘Arabisch’ of een dergelijke combinatie, en je komt wellicht een keur van moderne muziek tegen. Tenminste, wanneer je zoiets zoekt dat je via je link aangeeft.

  3. SW, wanneer je de geluidskaart nog immer niet hebt gemaakt hoe vergaat het je dan met de muziek op jouw eigen site. Die kun je op de site en ook thuis via de PC niet horen?

  4. “Net zoals jij, Mol9, begrijp ook ik geen woord van het Arabisch en toch is onze taal een voortvloeisel van dat Arabisch.”
    Ik blief uitleg over deze stelling 8) vooralsnog de eerste keer dat ik zo iets hoor.
    maar Oum Kalsoum klinkt als een mooie jaren `20 opname studio, ik zoek eigelijk nog een site voor de wat modernere muziek. zoiets als dit http://www.israel-music.com/dus

  5. Net zoals jij, Mol9, begrijp ook ik geen woord van het Arabisch en toch is onze taal een voortvloeisel van dat Arabisch. Niettemin had ik een cd van Oum Kalsoum die ik helaas weer kwijt ben.
    Nog weet ik mij te herinneren toen ik de cd pas had, een vriend mij de zangeres had aangeprezen. Ik dus heel blij de cd draaien toe hij op bezoek was en wat schertst mijn verbazing. Na een kwartier kon meneer de muziek niet meer aanhoren… Dat noem ik dan wel bepaald onbeschoft.
    De Wandelende Tak heeft vaker goede, mooie muziek. Voorheen nam ik regelmatig enkele uitzendingen, of delen daarvan. op maar ook die tijd is voor mij vervaagd. Vraag me niet hoe dat komt.

Uw commentaar

