2 reacties op “Bittere liefde

  1. Dat was ook mijn bedoeling, Marlis: gewoon een fotoalbum openslaan en je ziet allerlei prenten met een kort verhaaltje. Wanneer ik het hele levensverhaal zou beschrijven dan beslaat dit het hele weblog… Daar begin ik dus maar niet aan, althans niet hier.
    Hoe ik alles zo weet van te voren? Geheim van de smid!
    Toch fijn dat je èn het verhaal èn Satie mooi vindt. 😉

  2. hallo Johan, hoe triest inderdaad ja… En hoe wist je dat nu zo van te voren? Opvallend in het verhaal, vind ik hoe ik al vlieg ik door de jaren, zo nu en dan ineens midden in een levendige scene val. Of ik zie een vrouw in een rotan stoel. Eigenlijk precies als bladeren in een foto-album… steeds een stukje verder in de tijd, en dan het verhaal achter de foto krijgen.
    Erg graag gelezen. Groetjes! (en mooi dat ik weer Satie-linkjes kan vinden nu 🙂

Uw commentaar

