4 reacties op “Den Grote Eenzaamheid

  1. Ah! Daar hoor ik dan toch wel ‘remmende’ geluiden vanwege lawaai-overlast? Wel, wat dat betreft ben ik een Gelukkig Mensch, geen last van ‘voorbijstormend volk’, het enige is delen, nu ja, dat is dan alles… 😉

  2. Ha ha, ja ik begin altijd als zoonlief in bad zit, hoor vervolgens niet wat hij allemaal tegen me roept (haal me niet uit mijn concentratie denk ik dan: ik zoek een woord) en als hij slaapt maak ik het meestal af. Of stiekem op mijn werk!! Oeps, ik moet zoonlief van school halen. DOEG

  3. hm ja, helaas een utopie wat mij betreft. Zit hier met zijn zessen en het huis is niet zo groot, dus lopen er altijd wel een paar rond/achter mij langs. Vragen ze eens iets, roepen ze eens wat. Zingen ze er eens doorheen… ach, er komt altijd nog wel tekst uit… over kwaliteit hoeven we het na verlaten des Volkskrants gelukkig neit meer te hebben hahaha

Uw commentaar

