3 reacties op “Dick Bos

  1. Hahaha, Dina toch, je bent een echte humorist! Maar dat is goed en altijd leuk en fabtastisch om te lezen. Ik had wel eens willen zien hoe je dat voor elkaar hebt gekregen op judoles. Antonia vs Anton: de mat glijdt door de hele zaal, Anton staat vertwijfeld te kijken en Antonia heeft dolle pret want zij wint! 😀

  2. Hm, alreeds sinds ongeveer enkele weken ben ik teruggekeerd naar den ouden plek des onheils! Daar komt dus Strijd van! Niet met u of enige andere bezoeker, hoor, maar tussen de twee beheerders! Let u maar eens op.
    Leest u ook een eerder artikel hierover, enkele artikelen terug, over die twee, in het archief de Voorkant, indien ge het kunt vinden… en weldra volgt een ander strijdbaar artikel over die twee. Dat wordt me nog wat!
    😉

  3. Zit ik al een paar weken te zoeken waar je zit en zat ik toch niet altijd op de verkeerde weblog. Ik moet dringend mijn linken aanpassen! Blij dat de strip hier centraal staat!

Uw commentaar

