7 reacties op “Verontrustende woorden

  1. @Felix, geen idee of het zoekwoorden betreft, ik heb het niet zelf gemaakt, het lijkt me echter van niet, dat zou wel erg goedkoop zijn. Doch, je weet maar nooit. Neemt u anders eens een kijkje in betreffende editie van DW+B, via de link hierboven en dan ‘Nieuwste uitgave’.

  2. @Mihai, lijkt mij ook, aangezien ik de woorden niet heb geteld en vermoed dat 051 slechts het nummer is van het geschreven onderwerp.
    Het is uiteindelijk een gedicht.
    Maar indien ge de woorden hebt geteld: mijn hoed af…

Uw commentaar

