Eén reactie op “Stervensprenten

  1. beus 17-10-2008 16:51
    Pffffffff, heavy.

    Avatar van marijke marijke 17-10-2008 19:35
    want wat moet ik nou zeggen? gelukkig is het blauwe paard mee? een schrale maar mooie troost.

    Avatar van Luke Luke 17-10-2008 20:20
    Het blauwe paard verdient dit Heer Johan.

    groet Luuk

    Avatar van off-topic off-topic 18-10-2008 00:50
    Na het lezen heb ik dringend behoefte aan rust in mijn hoofd……
    Reincarnatie? Ik denk nog even na.

    Avatar van edu edu 18-10-2008 12:04
    Best zwaar op de hand zo.

    ————-

    Johan HvD 18-10-2008 20:52
    #Beus, de heavy tijd duurde ongeveer vijftien jaren. Andere heavy tijden niet meegerekend.

    #Marijke, ge bent nog op dees’ aerde! 😉 Ja, het Blauwe Paerd hangt nog steeds aan den wand. Een aantal mensen wilde het kopen, maar ik houd het voor mijzelf.

    #Heer Luke, feitelijk is het een soort van kopie van Franz Marc’s Rode Paard… Maar ja, het mag toch wel? 😉

    #Heer OT, de rust zij u gegund, maar reïncarnatie, denk daar nog eens goed over na.

    #Edu, ja, het was echt zwaar op de hand, iets dat ik anderen niet gun.

Uw commentaar

