8 reacties op “Vers één

  1. Heer Johan, tranen met spruiten heb ik vergoten bij het lezen van uw ge dicht (Frag nicht warum ich weine, frag nicht warum etc. etc.). Ik wist dat ge het in u had, maar nooit gedacht dat het er nog ooit uit zou komen. De passage rond kortjakje was wel gewaagd, als dat maar door de modderator wordt geaccepteerd. En het scheelt dat dominees mogen trouwen (ik weet niet waarom ik dit schrijf, misschien weet gij het?).
    Uw avatar is geen blackbird, maar een black bird.

    • Goedendag Heer Jaco.

      Tja, wanneer ge nu de spruiten maar in het vergiet hebt laten rollen en niet door de goot. Ge goot uw weurden in Goethe’s worten womit Sie groß würden sollen.

      En, laatst zag ik bij toeval in de belendende passage kort jakje met lange passen rond modderen. Het hielp niet, hij en zij waren te laat.

      Neen, omtrent domino’s weet ik wel het één en ander. U kunt er aardig mee klakkeren dan wel aan de voorbijgaande dominee overhandigen.
      Onlangs is er een pamflet verschenen: “De vele levenswegen van Do Min Eé”. Het is een zeer gewaagd werkstuk en ge kunt er uzelve maar beter niet aan toe voegen. Vanwege het gevaar dat blackbird los vliegt…

  2. Tja, Beukmans, prachtig, dat wel, maar dat u hebt genoten lijkt mij enigszins bezwaarlijk, daar er wel eens enkele noten boven of onder de lijn kunnen schieten wanneer u te veel noten neemt…

    • Ah, wel, wanneer Lot niet zijdelings voor of achter de zoutmijn was gereden dan was zijn vrouw niet gevallen. Maar ja, uw excuses behoeven zich niet te generen, zij kunnen het ook niet helpen…

      Ik begrijp de moeilijkheidsgraad volkomen, al is dan niet alles volkomen, het is een komen en gaan hier en daar, dat wel… 🙂

    • De gevulde koek, Heer K. Simon, hebt ge toch niet in de koffie laten ploffen. Wanneer de Deumieneu er achter komt, schiet hij van voren deur de deur…
      😦

Uw commentaar

