5 reacties op “De daad na de zang

    • Ach, Mijnheer François, u ziet wel dat de Uddelaren bekend zijn met water en tevens met verf. Vandaar.

      Een tijd terug alweer, heb ik eens een bezoek gebracht aan Uddel. Het zijn vriendelijke luyden, dat wel. Eén hunner maakte bovenstaande waterkunst, alwaar u mij op de rug ziet.
      Tja, ik was nogal verrast dat ik een dergelijke waterkunst aangeboden kreeg.
      En tja, uiteraard wel tegen een betaling van zo een flink aantal florynen. Een dikke duuzend… 😦

        • Het plaatje, Mijnheer François, heb ik jaren terug (met nog een ander vrijwel identiek geschilderd plaatje) hier of daar virtueel ingepalmd en gebruikt in mijn voormalige theekamer.

          In die tijd kwamen er nogal veel mensen op bezoek om een kopje thee te drinken (met een kaakje) en even bij te wauwelen, zeg maar. Op tafel lagen ook de Privé, de Story, de Libelle, de Margriet en de Donald Duck… 😉
          (en eens in de twee weken het Automobielen Magazijn)

Uw commentaar

