14 reacties op “Carnavalesk betoog

    • Heer Glaswerk der Nachten,

      Dank u zeer voor uw duidelijk compliment, waaruit ik tevens op maak dat u zich niet op- en druk maakt over kerkgeloof en wat dies meer zij.

      Gelijk hebt ge. Maar, toch had ik in gedachten dat ge, wellicht samen met Vrouwe Ivy, op de één of andere hoek carnavalistische capriololen zoude vertonen… 🙂

  1. Dankoewel, Beukmans, maar ik hoop toch dat er op zolder tussen de honderden boeken niets naars is gebeurd… 😉

    Hubert Lamp-O ken ik nog van De Ruiter Op De Wolken. Zou hij van daaruit naar Sarah geruiterd zijn en met haar carnavaleske toeren hebben gedraaid? 😦

    En tja, de dag is bijna ten einde, maar laat ik u alsnog een prettige avond wensen. Mèt veel leesboekpleizier…

    • Goedenmorgen meneer Beukmans.
      Tja, ladders zijn wel eens onbetrouwbaar, een brandweermannenladder zou een uitkomst zijn…

      En ja, De Komst Van Joachim Stiller, die was ik vergeten. Maar ja, die komt dan ook niet iedere dag op de koffie 😦

      U ook een prettige goede wasdag toegewenst. 😉

  2. Ben bezig met een leuk boek te lezen over hoe de kerk de wetenschap wel binnen moest laten om te voorkomen dat Pasen en Pinksteren inderdaad op één dag zouden vallen…nee, niet letterlijk, meer dat ze uiteindelijk in de herfst, of zelfs voor het carnaval zouden vallen.
    Goed Blog. Gelukkig kunnen wij al enige tijd de paus bannen.

    • Goedenavond meneer Mark van de Ark, al timmerend in één of andere hoek mèt een behoorlijk leesboek…

      Dankoewel voor de complimenten en laat ik nu maar hopen dat de Hoogvaardersfeesten spoedig op één dag zullen vallen. Dan zijn we in één klap van alle vliegende & stijgende voorwerpen af.

      Welk boek over de kerk is zo spannend, wanneer ik u dat vragen mag?

    • Con Bon, Mijnheer François, zoals het hoort…
      BonBon aux LeBonDuPiùs… 🙂

      Paap Paus op zich is grappig om te zien, alhoewel hij toch meer weg heeft van een messenwerper die in de leer is geweest bij Iwan.
      Daarom kan uw grap er mee door, mits uw verpakking de detectiepoort door kan zonder kleerscheuren.
      Stelt u zich een voor gebonden naast de poort te staan, terwijl Paap Paus zijn messen slijpt aan de IntiemePiepnrs… 😦

Uw commentaar

