10 reacties op “Nieuwe stelling

  1. Tja, Heer Beukmans, er valt heul wat te stellen vandaag de dag…
    Maar, de reacties zijn opgedoken en ik heb uw heufd tussen de sanseveria’s ontdekt… 😉

  2. Ik weiger pertinent om op deze stelling te reageren. Hij is te hoog en hij mist een tulpenbol. Bovendien is wat u schrijft heer Johan een open deur die nergens op slaat of het moet zijn het door u genoemde kokosnootvruchtvlees, wat een connectie oproept met uw bovenbuurvrouw die ik slechts met afschuw in nadere overweging neem. Om zeker te zijn stel ik een foto van haar zeer op prijs.
    Daarom dus dat ik niet reageer: er zijn nog teveel onzekerheden.

    Desondanks groet u Jacopone.

    • Wel, Heer Jaco Sr, u hebt helemaal gelijk. Het is één open deur. Maar, die bestaat al heel lang. Waarschijnlijk kent ge de Open Deur wel.

      Nu is een open deur veelal laag bij de grond, dus daarin kan ik u geen gelijk geven, inzake de tulpenbol ook niet, want, ge kunt immer naar de Keukenhof reizen om aldaar allerlei bollen te ontwaren.

      Ik erken uw afschuwen, maar schuwt u niet te ver af, vanwege het gevaar dat er een sloot achter u opduikt en waarin ge wellicht de frischheid er van kunt ervaren…

      Uw stelligheden in aanmerking nemende, kan ik u verder mededelen dat bovenbuurvrouw weinig tot nooit in huis is. Onlangs liet zij een boodschap achter:
      http://www.hard-c.com/wp-content/uploads/2011/01/ugaatdepijpuit.jpg, en daar kon ik het mee doen…

      Mijn dank voor uw geen-reactie,
      met on-tref-zekere groet,
      Johan

    • Daar gaat Heer Simon even fors uit de bocht: men durft een stelling niet aan, maar op, Heer Simon. Dit even terzijde. 😉

      Heer Johan, aangezien uw buurvrouw een stelling heeft opgebouwd en daarmee waarschijnlijk op uw niveau, moet u haar als zodanig recht in de pupillen kunnen kijken en met uw mobiel annex photography apparaat photographieëren. Weest verder niet bang voor terechte toorn: ge gaat toch de pijp uit. Als zij er niet voor zorgt dan wel een ander.

      Jaco groet u vast tot in het hiernamaals.

      • Tja, Heer Jaco Sr, wanneer ge op een stelling staat kunt ge er aan blijven hangen tenzij er hulpstukken aanwezig zijn die helpen er over te klimmen ofwel er naast te springen…

        Neen, waarachtig ben ik heftig toornig en evenmin zal Argus op een ander niveau staan dan de bovenbuurvrouw.
        Veelal staat zij op het balkon uit te luchten. Er valt dan één en ander uit de lucht, vandaar.
        Laatstelijk heb ik een beeld van haar geschoten, waarbij zij vlak daarna het vlakke land bezag.
        Aangezien er een lied van Jacques Brel door de ruimte circuleerde heb ik de tijd genomen bij de ontwikkelingscentrale aan te kloppen hetgeen resulteerde in bijgaand resultaat.

        Wellicht is u er blijde mee en zult ge een plaatsje op de schoorsteen kunnen vinden, om op te warmen, zogezegd…

Uw commentaar

