5 reacties op “CMC²

  1. Heer Johan, weet ge zeker dat de formule juist is? Ik heb gisteren den gehelen dag me er uitputtend mee bezig gehouden en rust nu even uit. Wellicht (raar woord) kunt ge uw licht erover laten schijnen. In het bijzonder word ik gevaccineerd (sic) door het charmante wezentje, voor mij aan de rechterkant voor u middenvoor (spits, ha ha, grapje), dat u misschien in close-up kunt laten zien?

    • Ge hebt te veel formules door elkander gehaald Heer Jaco.
      Wanneer ge de eerste formule vermengd met een eerdere formule dan loopt ge grote kans dat de formulieren op raken of, in de kwaadste zin, door het dolle heen geraken, zoals voorheen de Dolle Mina’s stemden op stevige snertformules.

      Het is één der charmante wezentjes uit de serie Wie van de Vier. Ter zijner tijd zal ik u een vergroting tonen alhoewel ik het allereerst dien over te leggen met Toon, de man van de toner alswel hoge en lage tonen.

      Met een toonaardige groet van Teun, Ton & Toon

    • Jazeker, Heer Glaswerk, daartoe is de bijgeleverde bril een uitkomst alsmede een hulpmiddel.

      Aangezien de bril echter niet in het quadraat leest, kunt ge beter de decimalen van de CMC uitlezen met behulp van een leesloupe. U zult aan het einde bemerken dat u een compleet boekwerk tot u genomen hebt (met een gelukkig einde waarschijnlijk)…

Uw commentaar

