7 reacties op “Stevige Strijd

    • Tja, Ingrid, dank voor de wens.
      Eigenlijk is deze week de vijfde week begonnen. Er zit enige verbetering in maar het einde is nog niet echt in zicht… 😦

      Nu is het wel zo dat mijn weerstand minder is geworden sinds het ongeval eind 2009. Iets dergelijks heb ik door de tijd heen al vele malen moeten aanhoren.
      Maar ja, ik dacht vaker: kletsen jullie maar, ik kom er toch wel weer bovenop. Tja, gedeeltelijk… 😦

  1. Tja, Beukmanneke, het leven is zo zoet nog niet als het lijkt… 😦

    In de Arend stond heel veel, vooral hoe je moeders ogen blauw kon maken…

    En eveneens sterke beterschap in de lappenmand!

    • Tja, Mijnheer François, al eerder was mij bekend dat ik de pijp uit zal gaan, vooral wanneer het de vaste woon- en verblijfplaats is. Dan zou men dus kunnen zeggen: hij gaat de pijp uit en daarna de pijp weer in…

      U heeft niet toevallig nog een aardig pijpenrek alwaar de diverse pijpen keurig op een rij kunnen staan&hangen?

      En ja, dat aardige blog zal nog wel een tijd duren. De titel heb ik al: Na mijn dood geschreven… (wellicht over een week of wat of een jaar of hoe en wat)(het etablissement De Jaren zou een uitkomst zijn)

  2. Heer Johan een grog wil nog wel eens helpen, of een stevige whiskey. Het is dat ik nog moet knikkeren, anders kwam ik wel langs om mijn klamme hand op uw edele voorhoofd te leggen en u voor te lezen uit de Libelle en zo het vuur weer een beetje aan te blazen in uw verkilde ledematen, die ik overigens niet ken, noch de club waarvan ze lid zijn. Ik wens u sterkte in de koele dagen voor kerstmis.

    Hoedt u voor het paaskonijn, het legt windeieren.

    Jaco groet u.

    • Wel, Heer Jaco, de ledematen heb ik inmiddels aan de leden&maten van de pop gegeven. Ze waren reeds onderkoeld en er hielp geen lieve zoete gerritje meer aan. Al was het wel zo dat gerritje ondertussen veel zoets uitdeelde aan Lieve Joris, zo vlak voor de sinterklaasdagen: Suukerzoet&Marsepijn.

      Nu is het wel zo dat de door u geadviseerde groggen en andere wilde materialen die een heufd op hol brengen, uitverkocht waren en zijn vergaloppeerd naar uitheemse tijden alwaar adelen edel zijn en edelen de adelaar vangen.

      Wanneer ge nu een stoomstrijkijzer bij de hand hebt dan kunt ge uw zondagse blanc chemise krekken met Krekfrie. Ik zal mevrouw Kraak-Helder op u af sturen voor de nodige instructies.

      Onderwijl verblijf ik (in node der tijden) ergens bij
      Dom Hélder Câmara en laat u groeten.

Uw commentaar

