5 reacties op “=Afgeslagen=

  1. Tja, Mijnheer Beukmans, de knopjes aan de rechter bovenkant heb ik er zelf maar op geplakt. Het was een beetje leeg in die hoek. Neen, ze werken daardoor ook niet. De lijm houdt dat tegen.
    Maar, daarvoor in de plaats heb ik een rij sterren neer gezet. Dan kunt ge, wanneer het donker is, er naar kijken…

    En die Nederlandsche Wandelclub, tja, die laat ik meestal links liggen, zeker wanneer ik een andere richting uit ga.
    In veel gevallen maak ik de routes zelf, met behulp van klemmen en andere vallen, zodat de wandelaars er lange tijd van kunnen genieten… 😉

  2. Heer Johan, ik heb uw belevenissen gelezen en ben zo ontroerd dat ik een definitieve reactie nog even uitstel …snik …

    • Ach, Heer Jaco, ik leef helemaal met u mee. Het is dan ook geen peuleschil, laat staan een princesseboon of een capucijner.
      Alhoewel ik hoop dat u één dezer dagen een verrukkelijke schotel vol met capucijners zult gaan nuttigen. Wellicht met gesneden look en een enkele stengel (om uzelve aan vast te houden)…

      Een zonnige tweede paadag toegewenst alsmede ook een maadag.

Uw commentaar

