6 reacties op “Meer warmte…

    • Ingrid, had je dan ook zo een mooi wollen pak aan? Lijkt mij een beetje warm. Maar ja, aan de andere kant werd er in die tijd algemeen een wolletje gedragen èn werden er flessen levertraan door de keel geschud… 😦

  1. Wel, meneer Beukmans, aanvankelijk kende ik Klaas Boot niet. Wel ken ik Klaas in’t Schip, Klaas Bootsman en Klaas Vaak, die alledrie zo ongeveer een zelfde functie uitoefenen…

    Daarnaast zijn er uiteraard nog meer Klazen en Klazina’s, maar van de door u genoemde Klaas weet ik nu dat hij turner was. Charles Turner in the boat, zogezegd. 😉

    Kent u Jan Boots?

    • Wel, aangezien ik het aanbevelenswaardig vond deze raadzame dag&nachtkledij te dragen, ben ik toch blijde dat ge er mee in uw noppen bent. Ge kunt er zelfs, benevens uw vege lijf en indien nodig, vele van uw variabele werktuigen in kwijt…

Uw commentaar

