8 reacties op “OBA, Obá & oba(life)

  1. Heer Johan, de schik sloeg mij om het hart bij het lezen van uw reactie naar Heer Glaswerk, dat ge op 21 mei (n.b. tijdens mijn vakantie) uw rookgerei aan Maarten dreigde te geven.
    Ik hoop dat een en ander toch nog goed is afgelopen, omdat ik anders de bloemist moet vragen u een bloemenhulde te doen toekomen.

    • Tja, Heer Jaco, al kan ik mijzelve niets meer herinneren over ene Maarten die mijn rookgerei wilde inpalmen, ingewikkeld in versche palmbladeren met de bedoeling deze wellicht ergens ter hoogte van Nova Zembla te laten invriezen.

      Nu ja, ik hoop dan toch wel dat ge goed en vol gezondheid van uw vol verdiende vacantie bent weder gekeerd en dat ge uw hart weer op de juiste plaats hebt kunnen schikken…

      Daarbij heb ik de langsfietsende bloemist alreeds gewaarschuwd met een lichtend beeld. Hij viel pardoes van zijn fiets en nu kan ik zijn onvoltooide bloemenhulde aan mijn overbejaarde overbuurvrouw overhandigen tijdens overleggende overdaden over en weer gepleegd bij het oversteken van spoorwegovergangen… 😦

      • Ik neem aan heer Johan dat een niet nader te noemen heer jRagolo er op zijn minst twéé gaat krijgen.

        Uiteraard in een cellofaantje; dat voor de zekerheid…

        • U mag alles aannemen Heer Glaswerk, in het bijzonder zo een 10 exemplaren voor kReintjejRagolo, om mee te goochelen en/of om vossen te zoeken in het Donkere Bos…

          U kunt de posters beter één voor één sealen. U weet wel, in een keurig plastic omhulsel waaruit het exemplaar nooit meer kan ontsnappen.

          kReintjejRagolo zal er zeer verheugd mee zijn en gaten in de lucht springen (ter ontspanning alswel voor de nodige frisse lucht) … 😉

Uw commentaar

