6 reacties op “Klip-Klap-Klop

  1. Klappende lopers vind je overal, soms zijn ze bij de schaak klup wel eens de kluts kwijt en dient de koningin de klus klip en klaar te kloppen.

    Fijn weekend!

    • Ach, kloppende lappers kunnen ook veel diensten bewijzen, zoals het schaken van wild en het klutsen in de klipklup waarbij de koningin wellicht een nieuwe koning klopt… ūüėČ

      Prettige zondag!

    • Gut, Heer Jaco, is u nu al uw kleren kwijt en ook nog de kluts zoekende?
      Neen, dat gaat zeker niet goed.
      En, met mij gaat het eveneens niet goed. Ik dub, ik beltje, ik rol en ik zit in de lade… ūüė¶

Uw commentaar

