4 reacties op “Beeldfragment

  1. Heer Johan, ik wil hier graag fragmentarisch op reageren.
    – Een vogel is geen fragment omdat hij een boomvogel wordt genoemd,
    – Bomen stopt men, uitzonderingen waargelaten, niet in een album,
    – Albums stopt men, uitzonderingen daargelaten, niet in een fragmentarische beeldengroep. Albums stopt men überhaupt niet, die laat men doorgaan.
    Samenvattend: als men een pluche Pouf gebruikt, trek er dan eerst de pin uit alvorens hem in een beeldengroep te werpen, die daardoor automatisch fragmentarisch wordt.

    • Mooi, Heer Jaco, mijn jubelende dank voor uw fragmentarische reactie. Ik ben er zeer blijde mede. Zeker met uw samenvatting waarin ge stelt dat de pin er uit moet.
      Laat ik nu onlangs een pin hebben uitgetrokken waarvan achteraf bleek dat het de verkeerde pin was. Nu is mijn pinpas automatisch pinloos… 🙂

Uw commentaar

