4 reacties op “Met de meester op de foto

  1. Heer Johan, wat een avontuurlijke jeugd hebt u achter de rug, hoewel u zich die niet herinnert. Overigens, de vrouw van een meester is een meesteres: veel, meer, meest, meester, meesteres.

    Assyke hoeft niet bang te zijn.
    Adje is de enige jongen die zit, en Loes het enige meisje dat zit. Dus ze heeft het juist.

    Ik neem aan dat de meester in het midden op zijn knieën zit achter Loes? Wat vond de meesteres daarvan?

    • Welnu Heer Jaco, mijn avontuurlijke jeugd herinner ik mij bij vlagen.
      Zoals ik reeds schreef kende ik de fotografie niet en de namen van de mede-leerlingen wist ik ook niet meer. Vanwege de vondst op het internet zag ik bij de foto de namen staan. Tja, en dan gaan er weer enige lichten branden…

      De meesteres was de vrouw van de meester en zij stelde zich voor als de vrouw van de meester, aldus noemde ik haar uit gemakzucht de meestervrouw. Vrouwmeester had ook gekund… 😉

      De jongensfiguur, volgens u de meester, achter |Loes is niet de meester maar de leerling van de meester. Meester-leerling, wellicht. Tevens is hij de jongen waarvan de meester dacht dat hij op de autoweg lag. Helaas weet ik niet of de foto voor of na het gebeuren op de autoweg is gemaakt.

      Overigens, Heer Jaco, het meisje aan de andere kant van mij zit eveneens. Zij het op haar knieën. De namen van genoemde mede-leerlingen weet ik nu even niet. Dan zou ik naar de internetsite dienen te gaan om aldaar meer informatie te verkrijgen en, daar heb ik nu geen zin in. Ge dient het aldus naamloos te bezien… 😉

  2. tsja wel lastig
    de ene zit op zijn billen, de ander op zijn knieen
    maar oké, ik gok de jongen met de bril…

    niet slaan a.u.b…als het de andere blijkt te zijn!

    • Echt lastig is het niet, Assyke, maar je gok is goed.
      En, ben maar niet bang, ik sla niet, maak hooguit een verfrissende kom sla met komkommer en tomaten… 😉

Uw commentaar

