6 reacties op “Recreatiegroet

  1. Heer Johan, hebt ge ook den Wielenwaal gevonden, waar ge ongetwijfeld vertwijfeld naar hebt gezocht? Of bent u binnen gebleven?

    • Den Wielenwaal, Heer Jaco, kwam zeer ongunstig tussen den achterwielen. Aan de voorkant van de voorwielen stond ik en zag hoe menigeen zoekende was naar een glaasje Spa Reine.
      Maar de koningin was er niet, zodoende heften wij de hefboom hoog om de Bosuil door te laten.

      Neen, ik was niet buiten, ik zat binnen op de voorbank te wachten op het fluitconcert… 😉

  2. Dat waren nog eens tijden. Hele families in één voiture, en je betaalde voor dit slurpende monster niet eens BPM. Kom er nog maar eens om.
    Nu moet je (om de BPM te vermijden) toch al gauw 10 van die vierwieligen mobilseren. 😉

    • Wel, mijnheer Aad, vanwege het feit dat ik vroeger een trapauto had hoefde ik niet te voldoen aan BPM.
      De MPV ken ik ook nog wel. Eerst had ik er één waarmee ik langs de muren kon scheuren, er zaten net zo een gezichtjes achter het venster als op de prent hierboven.
      Later had ik de eer mee te mogen rijden in zo een triomfantelijke automobiel.
      Nog veel later kreeg ik ook van doen met de BPM, neen, ik had geen 10 vierwieligen… 😉

    • Wel, ziet u, heer Glaswerk, de MPV valt ook te gebruiken als karavaan voor in de woestijn bijvoorbeeld. (Met een aantal kamelen/dromedarissen er achter) De banken kunt ge buitenshuis plaatsen voor de woestijndieren en binnenshuis kunt ge dan uw benen strekken…

      Tja, met de DRC had ik enige moeilijkheden. Weet u, vandaag de dag is het niet altijd even gemakkelijk om drie artikelen tegelijk onder handen te hebben. Een ouder persoon raakt daar hevig van in de war. Vandaar dat ik één en ander heb laten rusten. Zoals een Mensch rust op zijn laatste rustplaats… 😦

      Alhoewel ge binnenkort de DRC toch kunt aanschouwen zij het in dezelfde vorm… 🙂

Uw commentaar

