2 reacties op “Zomergasten

  1. Het beste programma in de zomer ‘Z O M E R G A S T E N’ ieder jaar weer.
    Ik heb ZONdag genoten, veel cultuur; ‘de Gordel van Smaragd’ het land waar ik mijn eerste 3 levensjaren mocht verblijven.
    Waren leerzame uren met zoveel compassie voor elkaar, de kijker meeslepend in haar levensverhaal.
    Wat een vrouw, een voorbeeld voor menigéén.
    Inderdaad ‘een waardig gesprek’ .

    Dit soort programma’s mogen van mij iedere avond gepresenteerd worden.
    Chapeau voor VPRO! 😉

    • Nou nee, Benona, iedere avond is een beetje veel van het goede en een lange zit…
      Door het intensieve kijken ben ik helemaal vergeten het tweede scherm aan te zetten. 😦

      Ik kon me helemaal vinden in het gesprek en dacht zelfs dat Step op het einde (bij Saterday Night Fever) zou gaan dansen, maar neen, ze keek ietwat verdwaasd in de camera en ze was stil.

      Zelf ben ik een aantal keren langdurig in Azië geweest maar niet in de Gordel van Smaragd. Wel onder andere op Borneo, tussen de “gewone mensen” met hun dagelijkse dingen. 😉

Uw commentaar

