6 reacties op “Belait River – Brunei (Borneo)

  1. Heer Johan, met plezier gelezen. De foto is ook mooi, hoewel het copyright misschien beter in sepia of zwart vermeld had kunnen worden.

    Vanwaar uw belangstelling voor dit specifieke gebied?

    Jaco groet u

    • Daar zegt ge zo wat Heer Jaco. Ik heb er in het geheel niet aan gedacht het copyrait in een andere kleur te zetten. Nu ben ik genoopt al andere reeds bewerkte beelden te verversen, maar ik zal mijn best doen…

      Het doet mij deugd dat ge plezier hebt gehad met uw lezerij.
      Mijn belangstelling voor het gebied is reeds in mijn prille jeugd ontstaan vanwege connecties tussen hier en daar. De connecties zijn van familiare aard, zodoende.

Uw commentaar

