20 reacties op “Het Laatste Lood

  1. Ehm, tja, heer Beukmans, ik heb een zwak voor alchemisten. Maar om er nu met een pot goud vandoor te gaan… 😎

    Laatst heb ik lood gesloopt en het proberen te slijten aan de Loodman. Hij vertelde mij dat het lood om oud ijzer was… 😕

    • Ach, de meeste exen weten van niets…
      Zij, die het wel wisten, hebben inderdaad al langer een ander adres.

      Op het nieuwe, veranderde Weblog is ook nog heel veel plaats…

    • Het steeds weer inloggen op de diverse onderkomens van anderen geeft ook mij heel vaak problemen. De ene keer kom je ternauwernood ergens binnen en de andere keer word je zelfs geweigerd omdat je niet ingelogd bent. Vreemde zaken hoor. 😦

      Maar ja, het is je wel gelukt alhier binnen te treden! Dank voor je doorzettingsvermogen! 🙂

      • Overigens zie ik, Ina, dat je via Twitter bent ingelogd. Of dat nog meer moeilijkheden geeft bij het inloggen, dat weet ik niet. Ik heb geen Twitter meer. Opgeheven. Ik vond er zogezegd geen ene reet meer aan. 😦
        Je wordt er ook niet veel wijzer van. Net zo min als op het Feestboek, dat ik wel nog heb maar wel uitgeschakeld. Ook daar voel ik me niet bepaald op mijn gemak.

          • Ach, Ina, je moest eens weten wat ik allemaal mis. 😎
            Ik heb het thema al een paar keer veranderd en telkens is er iets anders dat er niet bij zit.
            Of ik dit behoud weet ik nog niet. Ik heb ook geen zin om steeds weer van thema te veranderen.

            Ik zal eens gaan kijken of ik de FBI/VK kan vinden. Ik wist dat niet.
            Maar twitter, neen, het kan dan leuk zijn, het gaat me te snel en er wordt wel erg veel gekwekt waar ik, als argeloze burger, weinig verstand van heb… 😦

    • Oh, zojuist was ik nog bij heer Smit op bezoek om één en ander te bekijken…
      Na mijn afsluiting van het VKblog zag ik uw reactie alhier en heb nog eens verbinding proberen te maken. Helaas.

      Ach, nu wij zijn overgeleverd aan het “Wilde levensritme zonder enige thuisbasis” zal de voorbij snellende passant menig “Wild persoon” her en der zien scharrelen… 😦

Uw commentaar

