9 reacties op “Gratis geld

    • Ah, een (s)limmerick…
      Nu kan ik direct vertellen dat ik geen limmericks kan maken, ik weet niet hoe het moet en eerlijk gezegd ben ik er ook niet echt dol op… 😳

      Maar, gewis, een aardig zondags rijm
      zind’rend onder warme zonneschijn
      met of zonder draaiende jager
      zijn vette dagen minder mager

    • Vanmorgen hoorde ik het op de radio. Op de tv heb ik niets gezien omdat ik naar TV Lab keek en snel daarna bij Vrouw Holle terecht kwam… 😦

      (Tussen de TV Labs door is er Ster Lab. Leuk, er worden reclames ontleed en uitgelegd.)

    • Tja, zinneninzuidoost, dat is dan de tegenwoordige graaicultuur.
      Ik denk dat het de graaiers niets uitmaakt van waar het terug zal komen, zo lang het maar voor niets te krijgen is.

  1. ‘De cassette viel uit de wagen en barstte open. Het is niet bekend hoeveel geld erin zat.’

    Drie maal ongelofelijk.

    • Ach ja, Heer Jaco, het zijn snelle werkers die het wagen te barstten van energie en soms wel eens erin en eruit vielen zonder casete, maar dat is niet bekend en niet onbekend… 😎

Uw commentaar

