17 reacties op “Sigaar

    • Ah ja, de sigarenbandjes, die men eigenlijk sigarenringen noemt.
      Ik heb nog een flinke doos vol plus een Willem II album. Maar dat is nog leeg. Ik moet ze nog steeds inplakken… 😦

        • Er waren in die tijd meerdere albums in de handel, maar ik weet er niet veel meer van. Na verloop van tijd was alles ineens weg. Waar al mijn verzamelingen gebleven zijn, dat weet ik niet. 😦

          Wat ik nu heb is bij elkaar verzameld via markten en dergelijke.

    • Dat klopt, er is alleen inlogruimte voor WP, twitter en feestboek.
      Maar u had toch ook een WP account? Ik denk dat de WP-thema’s verschillend zijn. Zeker weet ik dat niet. Daarmee bedoel ik dat er op bepaalde WP-thema’s wel via Blogger en dergelijke kan worden ingelogd en met andere thema’s niet.
      😦

      Maar, u bent er, waarvoor mijn dank. 🙂

  1. Kent u Frits Spits, Heer Beukmans? Oorspronkelijk heet hij Ritmeester.
    Waarschijnlijk heeft hij nog dozen vol met dergelijke cigaren.
    En nog meer waarschijnlijker is dat zowel hij als anderen nog weinig ritjes zullen maken op een cigaar van den meester.
    Alhoewel de meester zelf best wel enige dozen met 80 cents cigaren in zijn collectie zal hebben… 😀

    (Zelf heb ik geen dozen maar wel een scala aan cigarenblikjes, die overigens ledig zijn en aldus niets kan uitdelen) 😦

    • Meneer Rit een oude meester? Dat mocht hij willen.
      In zijn Avondspits destijds, viel het nog allemaal mee. Daarna is de meester -al rittend- op zijn paard vergaloppeerd… 😦

      Ach, heer Beukmans, de rook is niet meer de rook van toen, soms dampt het…

  2. Heer Johan, een 8 cents sigaar uit andermans doos is op zich nog wel te doen voor de gedupeerde, maar het verhaal wordt anders als het iets meer dan 8 cents gaat kosten uit eigen doos.

    • Een cigaar uit eigen doos is een ander verhaal, Heer Glaswerk. Het iets meer zou wel eens kunnen oplopen tot een multi veelvoudige van 8 cents.
      Edoch, gij zult daar uw hand niet voor omdraaien… 😎

Uw commentaar

