11 reacties op “Meer Steen- & Glaswerk

  1. Bij de weg: waarom staat u geen reacties toe van “Guests”?

    Zo ben ik nu verplicht met mijn oude WordPress account te reageren in plaats van met de gegevens van mijn eigen weblog.

    • Ach, Heer Glaswerk, voor “Guests” dient men in de houding te staan, bedden te spreien en maaltijden te bereiden. Wanneer ge nu een aardig lied zou zingen, “Be my guest”, bij voorbeeld, dan was het een andere zaak. 😛

      Ik benijd u niets, hetzelfde euvel treft mij dagelijks meermalen. 😦

      Maar toch, ik zal eens een schouw nemen aan de achterkant, in de werkfabriek, zogezegd, of daar iets valt te regelen…

    • Zo ben ik nu verplicht met mijn oude WordPress account te reageren in plaats van met de gegevens van mijn eigen weblog.

      Hoe komt het dan dat wanneer ik op uw glaswerknaam + -avatar klik, toch op uw home.nl terecht komt? Hebt ge alles aan elkander vast gekoppeld?

      Middelerwijl heb ik aan uw prangende verzoek voldaan, zo hebt ge niets meer te klagen… 😯

      En, daarbij, sta of zit ik niet bij of langs de weg, maar zit ik gewoon, normaal in mijn appartement in mijn rustzetel allerlei kwesties te overwegen. 😎

      • Hoe komt het dan dat wanneer ik op uw glaswerknaam + -avatar klik, toch op uw home.nl terecht komt? Hebt ge alles aan elkander vast gekoppeld?

        Neen, heer Johan.

        Het mag een godswonder heten dat er een verwijzing naar mijn weblog staat terwijl ik moest inloggen via wordpress.com.

        Oftewel, ik snap er geen kloot van, met uw welnemen.

        • Der goede dag, der Herr Glazherr,
          Praw! Der Bliksemhemeldonderweder! U is ja ingeladen in der hogere macht? Dit vraagt ja om ener wetenschappelijker onderzoeking. Der aard zal het niet betrachten, het is wederom ener catastrofe. Is het soms politische fopperij? Ach, het is ja ener domkopperij u zo onkunstelijker te naderen. Gaat u thans rap aan der arbeid?… 😯

    • Neen, kReintje, ik heb, ten eerste, niet met de keunegin over dergelijke zaken een discussie gehad of eventuele voorstellen gedaan. En, ten tweede, aangezien ik een gewone, voorbijkomende burgergast was en zeer hartelijk op de thee mocht komen, heb ik geen enkel advies om te geven. Ook ben ik niet thuis in dergelijke zaken.

      Wel kan ik u een glaasje bronwater serveren. Of een dubbele whiskey, zo ge belieft.

      • Die dubbele whiskey lijkt me wel wat. De majesteit kan dan rustig aanschuiven.
        Immers, niet alle voorstellen zijn onder het genot van een kopje Earl Grey tot een
        helder plan te verheffen.

        • Well, kReintje, waarschijnlijk zal de keunegin vrij onrustig worden van een dubbele whiskey. Beter is het Lord Lister in te roepen. Heldere plannen zijn ver weg.

Uw commentaar

