8 reacties op “Nieuw Herfstpak

  1. Welaan heer Johan, het snit van het pak is keurig op uw lijf en lendenen geschreven.

    De tag “liggend lover” baart me evenwel enige zorgen.
    Wat heb u daar in het herfstbos – al dien niet gekleed – uitgespookt?

    • Ach, heer Glaswerk, lijf en lendenen dienen voorzien te zijn van een soort van lendendoek. De zogenaamde broekdoek is in deze een spectaculaire uitkomst.

      Wat heb u daar in het herfstbos – al dien niet gekleed – uitgespookt?

      Wel, heer Glaswerk, het is de achterkant van “Het Loo”, u kent de omgeving aldaar waarschijnlijk wel, naar ik mag aannemen. Diverse prinsen en prinsessen alsmede enige hofmeesters en -meesteressen hielden er de wacht.
      Met uw welnemen.
      😎

  2. Daar heeft u gekozen voor een optimistisch pak heer Johan,
    bent u van plan op vakantie te gaan naar een zonnig land?
    De hoed zal u misschien redelijk beschermen tegen storm en regenvlagen
    persoonlijk zou ik voor het merk AGU en kaplaarzen hebben gekozen 😉

    • AGU, heer Beukmans? Heeft het iets van doen met verzekeringen. Dat ik bijvoorbeeld, mijn nieuwe herfstpak dien te vrijwaarden van enigerlei vandalisme tijdens mijn ten toon stellerij?

      Neen, ik vertrek niet naar een zonnig land en evenmin ga ik op vacantie. Alhoewel een paar kaplaarzen natuurlijk altijd welkom zijn, wanneer ik een wadloperij zal starten. Vandaar het schone herfstpak… 😎

        • Ah, dank u zeer, mijnheer.
          Vanaf nu kan ik aldus gevrijwaard met mijn nieuwe Hevea kaplaarzen aan den voeten en benen èn met mijn nieuwe herfstpak aan, door de uiterwaarden lopen, wandelen en rennen…
          (Overigens heb ik al een andere verzekering: Agio -familie van AGU-, mèt gratis doos cigaren).

          Voor alle zekerheid zal ik toch maar een bus Nivea, een grote para sol, een doos lucifers en een plastic pak onder mijn arm meenemen. 😎

          • Hahaha, zo bent u verzekerd van een droge sigaar uit eigen doos want gratis bestaat niet in het vocabulaire van verkopers zoals u zou dienen te weten heer Johan 😎

            • Ja maar heer Beukmans, cigaren zijn toch meestal droog? Stelt u zich eens voor met een natte cigaar rond te lopen, alhoewel in het vierkant ook kan…

              En, tja, het vocabulaire van de handelsreizigers ken ik wel iets. Meestal zijn zij er op uit om heel veel klavertjes vier te verzamelen tussen het dorre gras. 😎

Uw commentaar

