12 reacties op “Duelistisch duet

    • Dank u, waarde Skyth.
      Dit is eigenlijk één van de weinige stukken die ik zo nu en dan nog schrijf. Destijds had ik meer inspiratie vandaar dat ik nu minder inspiratie èn af en toe een vage kijk heb op het algemene gebeuren…

    • Ach, heer Glaswerk, dat is te veel eer voor een generaal b.d., die zijn weergave slechts beschouwt als een soort van onzichtbare straatmuzikant… 🙄

  1. Te worden betiteld als geschift is, afhankelijk van de spreker, een twijfelachtig genoegen of, let wel, een eer.
    Mocht men u bejegenen als een nietsnut dan is een duel het perfecte middel om te bewijzen dat u in ieder geval lef hebt.

    • Wel, kReintje, de titel “Eervolle, twijfelachtige, geschifte spreker” maar dan zonder genoegen, lijkt mij uitstekend passen bij een bejegende nietsnut zonder lef.
      Doch, ik een nietsnut? Ik dacht eerder een allesnut. Perfect om vele dingen en zaken te doen inzake het duelleren. “Leren omtrent het Duel”, zogezegd. 😯

Uw commentaar

