10 reacties op “I.M. Harry Muskee

  1. Mijn jeugdheld is tot mijn verdriet overleden. Vorige week nog kocht ik de verzamel CD “Cuby + Blizzards” (Collected), een 3CD met 54 tracks.
    Had ik soms een voorgevoel?

    • Een aantal maanden geleden kocht ik nog de speciale cd-uitgave van “Groeten uit Grollo” (dat nu Grolloo heet). Het is de originele uitgave uit 1967 met daarbij een dvd/documentaire, die wel interessant is. De algehele uitgave is van dit jaar, met een voorwoord van Johan Derksen. Dat is dan ook het enige dat ik bezit. Alle vorige LP’s die ik had, zijn verdwenen…

      Of het ook een voorgevoel was? Ik denk het niet. In de beginjaren heb ik Cuby vaak gevolgd, in het echt. Daarna niet meer zo, maar de belangstelling en het medeleven bleef.

    • Dank u, heer Bartholomeus. Ach, wellicht is het toch beter voor de jeugdheld dat hij uit zijn lijden verlost is, al deed hij nog zo zijn best de laatste tijd.
      Soms gaan de dingen niet meer zoals je wilt en zeker niet in dergelijke omstandigheden.

Uw commentaar

