8 reacties op “Brug

  1. Een uitzonderlijk mooie foto, Heer Johan, die ge zo maar uit den mouw geschud heeft. Ik ben enigszins jaloers, met uw welnemen. 🙂

    • Dank u wel, Heer Jaco, en eigenlijk vond ik dat zelf ook al… 😎

      Edoch, troost uzelve, jaloersheid heeft geen zin. Uwer beelden zijn meer volmaakter dan mijn jeugdzondes. Het zijn meest beelden geschoten met films die vaker jarenlang in de camera vertoefden. Met als gevolg: vaal, soms wazig en kleurloos alsmede bij zwart/wit voorstellingen veel puntjes en vlekken. Maar dat komt dan weer door de photographie zelf, die reeds lange tijd in dozen en tussen vele andere voorstellingen liggen te verpauperen, zogezegd… 😡

  2. Niet alleen mijn complimenten maar ook mijn felicitaties.
    Gezamenlijk met het spiegelbeeld is de cirkel weer eens exact rond, zeg maar.

    • Eigenlijk heel logisch, k.Reintje, de brug is rond. De onderste ronding staat onder water, voor het geval dat de droogte toeslaat. De bruggenloper kan dan circels lopen, zeg maar.

      Mijn dank voor uw complimenten en felicitaties, maar ik ben pas over drieëndertig jaar honderd jaar.

    • Wanneer bruggen worden afgebroken, het water gedempt, een kanaal gegraven, dan nemen we de veerpont of we bouwen gebouwen op de gedempte geacht…

Uw commentaar

