15 reacties op “Werkzaam

  1. Heer Johan, ik durf het bijna niet te vragen, maar ik doe het evenwel toch: zoudt u deze bijzondere foto enigszins kunnen en willen toelichten?

    • Wel, Heer Glaswerk, omtrent uw bijna niet durven heb ik reeds hierboven geprobeerd toe te lichten alsmede uit te leggen. Zoals ge mijn reactie bij Heer Jaco al wel zal zijn opgevallen, kan ik verder niets meer over het bovenstaande beeld vertellen dan wel verhullen… 😦

  2. Dit lijkt mij een open deur, Heer Johan, maar misschien wilt ge deze foto (die ik mooi vind) nog toelichten voor een dommen beschouwer.

    Een anonieme groet

    • Tja, Heer Jaco, een open deur is het en blijft het. Ter uwer informatie en tevens ter heer Glaswerk’s informatie, heb ik er een korte toelichting bij geschreven.
      Daarbij wil ik nog mededelen dat mijn, voorheen zo een helder sprankelend, geheugen, de laatste tijd minder helder en eveneens minder sprankelend aan het worden is… 😦

  3. Wat ik met zekerheid herken is een ijverig gemetselde muur. Al realiseer ik me dat er steenstrips zijn dien niet van echt zijn te onderscheiden.

Uw commentaar

