15 reacties op “Het Kippebruggetje

    • Welaan, heer Glaswerk, van lubberen komt lobberen. Daar hebt ge geheel en al gelijk in.
      Lijkt het geen aardig plan om eens uit te lobberen in onverwachte lobberingen ❓ 😎

    • In de nabijheid van de opgang en de afgang staan ook bomengangen, struikengangen en huizengangen, heer K. Simon. Wanneer u daar uw gang gaat, dan kan het best mogelijk zijn dat u binnen de kortste keren een schone omgang maakt… 😎

    • Gruwelijke taarte, Assyke? Ik vind ze wel lekker, ook met gruwelijkheden.

      De bakker was boos. De mevrouw van de gebakjes had hem gebeld in de tijd dat ik op de terugweg was.

  1. (Zij heeft veel van die kistjesmannetjes waar ze iets van koopt maar zij is het enige vrouwtje. Ik zal er zuinig mee zijn zo om de 2 a 3 dagen neem ik er eentje. Toen ik die week het kistje zag staan kreeg ik plotseling een idee.)

    _____________________________________________
    Antwoord

    Waar deze reactie over gaat en welk idee er is geboren, is een raadsel.
    de beheerder

    • Toch was de fiets, het rijwiel, le vélocipède, de bicyclette und das fahrad er eerder, k.Reintje. Het bruggetje is daarna gebouwd. Als wijze van proef.

    • Grote bruggenbouwers hebben grote geesten, mijnheer Aad, kleine bruggenbouwers hebben kleinere geesten. En daar komt zeker een hoop ellende van… 😦

  2. Heer Johan, ik neem aan dat des bakkers hoofd rood aanliep, evenals het uwe ❓ Was het ook niet beter geweest af te zien van het gebruik ener vélocipède bij het bezorgen op zo’n korten afstand van kwetsbare etenswaar ❓ Let wel, ik verwijt u niets. Een ieder heeft het recht taartjes te bezorgen op de hem eigen wijze, hetzij te voet, per bus of trekschuit, en ik ben wel de laatste om iemand daarover lastig te vallen. Maar als het kalf verdronken is dempt men de put. 😆

    Zo groet u Jaco

    • Beide heufden liepen af en aan in diverse kleurstellingen, Heer Jaco. Daarbij is/was de bicyclette onontbeerlijk voor een snelle reis. Ge kent haar wel: Nellie Snel, vaartmakende dame met iris op heur haar… 🙂

      Hebt ge nu het kalf uit de put gehaald of is u nog aan het dempen ❓

Uw commentaar

